-->

Google Adsense Kategori Ayarları - Video Anlatım


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Google Adsense ile web siteniz için en uygun kategori ayarını yaparak nasıl daha fazla kazanç elde edebilirsiniz onu anlatacağım.

İlk olarak Google Adsense panelimize giriyoruz daha sonra üst kısımdan "Reklamlara İzin Ver & Reklamları Engelle" linkine tıklıyoruz.Karşımıza reklam verenlerin url'leri şeklinde bir sayfa çıkıyor buraya Adsense çöp sitelerin linkini yazabiliriz neden diye soracak olursanız çöp siteler para kazandırmaz sadece size görüntüleme yapar o kadar çöp siteler koyarak kazançlarınızı artırabilirsiniz.

Yine oradaki menüden Hassas Kategoriler diyelim. Karşımıza hangi tür reklam yayınlayacağımız yazıyor. Burada Adsense'de bulunan tüm kategorileri görebiliriz örnek verecek olursam Flört, Kolay yoldan zengin olma, İlaçlar gibi bir çok kategori  mevcut bu kategorileri mümkün olduğu kadar web sitenizin kategorisine uygun olacak şekilde yapın bu size daha çok tıklanma kazandıracaktır ve buda size kazanç olarak geri dönecektir.

Benzer Konular

3 yorum:

  1. Google Adsense ye bir türlü kabul edilemedim.Fakat kabul edilirsem gerçekten çok yararlı bir konu olmuş.Kategorilere göre ayırmak kazancı kesinlikle arttırır.

    YanıtlaSil
  2. adsense'e başvurup bir türlü onaylatamayanların dizisi çekilse güzel olur:)

    YanıtlaSil
  3. Videonun HD seçeneği olması daha da iyi olmuş. Ses tonunuz iyi. Yani insanı boğmuyor. Anlatım da iyi. Webmaster bloguma adsense alacaktım. Adsense aldıktan sonra kategori ayarlarını dediğiniz gibi yapmayı düşünüyorum .
    Teşekkürler Bilgin Portal.

    YanıtlaSil