-->

İlk Android'li Nokia Yolda


Uzun bir süre önce Nokia Android'li telefonu'nu çıkaracağını duyurmuştu. Android'li telefonu Normandy hakkında bilgiler sızdırılmaya başlandı. Vietnam'ın en perakendecilerden biri telefonu listeye koyarak bütün özelliklerini açıkladı.

Yayınlanan listede Google Now, Youtube, Google Play Store ve diğer Google uygulamalarına sahip olacağı belirtiliyor. Ek olarak listede cihaz için belirlenen hiç bir ücret bulunmuyor.

Cihaz Android 4.4 KitKat işletim sistemi yüklü olarak geliyor. 4 inç lik bir 480 x 854 piksel bir ekrana Qualcomm Snapdragon 200 SoC işlemciye sahip.

1 GHz'lik işlemci ile 512 Megabayt RAM"a sahip. 4 GB'lik dahili hafıza ve genişletilebilir bir hafızaya sahip. 5 Megapiksel'lik bir Flaşı olmayan kameraya sahip.

Benzer Konular

3 yorum:

  1. Ufak çaplı bir araştırmasını okumuştum.Anlatım için teşekkürler.Takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. Nokia da android olacağını hiç düşünmezdim açıkcası.

    YanıtlaSil
  3. Nokıa sonunda yapması gerekeni yaptı.Nokıa markasını ilerleyen zamanlarda daha çok duyacağımızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil