-->

Windows Phone İçin Gerekli 3 Uygulama


Microsoft’un kendisine ait olan Windows Phone işletim sistemi Android ve iOS platformlarının gerisinde kalmasına rağmen geliştiriciler Windows Phone içinde uygulama geliştiriyor. Windows Phone yavaş da olsa kendi kitlesini her gün arttırıyor ve kaliteli ürünler ile karşımıza çıkıyor. Ancak diğer platformlara göre hala çok fazla uygulama eksiği var ancak bunlarda yavaş yavaş giderilebilir. 

Windows Phone uygulama marketinden şuanda 200.000 den fazla uygulama bulunuyor bunlar her geçen gün artıyor bizde sizler için seçtiğimiz 3 uygulamayı sizler ile paylaşıyoruz.

1 – Translator, Uygulama ücretsizdir. Bu uygulama ile kelimelerinizi kolaylık ile farklı dillere çevirebilirsiniz.

2 – OneDrive, Microsoft’un sahip olduğu bu uygulama ile belgeleriniz ücretsiz bir şekilde depolayabilirsiniz.
3 - Skype, Bu uygulamada yine Microsof’un bu uygulama ile ücretsiz olarak mesajlaşabilir veya görüntülü görüşme yapabilirsiniz.

Benzer Konular

3 yorum:

  1. bendede bu telefondan var gösterdiğin uygulamaların 1 tanesi yoktu indirdim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bir süre Android kullandıktan sonra -ki Android telefonunu kullandım arkadaşım kendim almadım- Android platformundan soğumuştum. Sonra telefon almaya karar verince ilk tercihim Windows Phone oldu ki zaten Microsoft'a karşı ilginç bir bağlılığım var. Microsoft'un ürününü kullanırken kendimi oldukça güvende hissediyorum. Üç programda çok iyi özellikle Translator'ün kamera okuyucuyla çeviri özelliği tek kelimeyle mükemmel. İngilizce derslerinde çok iyi oluyor. OneDrive'da çok iyi olmasına rağmen 230 GB alanım olduğu için ben Yandex.Disk kullanmayı tercih ediyorum. Skype zaten görüntülü görüşmede üstüne hiçbir programın çıkamayacağı kadar harika. Ama bence listede olması gereken bazı programlarda var. UC Browser tarayıcısı IE'yi alternatif tarayıcı yapacak kadar iyi bir tarayıcı, boş zamanlarda sıkılmamak için Nearby Live uygulaması var tüm dünyadan insanlarla arkadaş olarak eklemeden bir şey yapmadan bir şeyler paylaşabildiğin ve konuşabildiğin, Onefootball uygulaması var en iyi futbol uygulaması olarak, dahası bir çok program var da bir konu yazılabilir bununla :D

    YanıtlaSil