-->

Oracle Virtual Box Kurulumu Resimli Anlatım

Merhaba sevgili okurlarımız bu yazımızda sizlere Oracle firması'nın sunduğu Virtual Box programının kurulumunu resimli bir şekilde anlatacağız.Bu program ne işe yarıyor diye sorarsanız bu bize bilgisayar içinde bilgisayar yaratıyor diyebiliriz. Yani windows yüklü bir bilgisayarımız var diyelim biz windows işletim sistemi içinde bu program sayesinde içine her hangi bir işletim sistemi yükleyebiliriz Ubuntu,Pardus gibi bir çok işletim sistemi yükleyebilir ve istediğimiz sistem özelliklerinde ayarlayabiliriz. Peki bu programı nereden indireceksiniz.Kendi sitesi var programın oradan son sürümünü hızlı ve ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz. https://www.virtualbox.org bu bağlantıyı kullanarak açılan sitede sol menüden bilgisayarına uygun olan son sürümü indirmeniz gerekiyor.Şimdi biz indirdik ve kurulumu gerçekleştiriyoruz.Aşağıdan adımları takip edebilirsiniz.

1. Adım: Açılan pencerede çalıştır butonuna basıyoruz.


2. Adım: Next butonuna basıyoruz.


3. Adım: Bu pencerede hiç bir değişiklik yapmadan Next diyoruz.


4. Adım: Yine bu pencerede değişiklik yapmadan Next diyoruz.


5. Adım: Bu adımda sizden izin istiyor İnternet ayarları ile ilgili bu yüzden Yes diyoruz.


6. Adım: Kuruluma geçmeden son adım burada İnstall butonuna basıyoruz.


7. Adım: Kurulum başladı hiç bir şey yapmadan bekliyoruz.


8. Adım: Bu adım gibi aynı şekilde 3 adet böyle bir pencere gelecek burada gelen pencerelere Yükle diyoruz.


9. Adım: Karşınıza böyle bir pencere geldiyse işlem doğru yapılmıştır.Eğer hata alırsanız işlem sırasına en baştan başlamanız gerekir.Kurulum kapandıktan sonra Virtual Box'ın açılmasını istemiyorsanız oradaki tiki kaldırıp Finish demeniz gerekiyor.


Benzer Konular

3 yorum:

  1. Sanal PC Yaratmak İçin Güzel Bir Program Ancak WMvare Workstation Tavsiyemdir..

    YanıtlaSil
  2. sanal işletim sistemi kuracağım zaman işimize çok yarar, hem de ücretsiz..

    YanıtlaSil
  3. Geçen gün böyle bir şey aklıma gelmişti ama yapılması zor diye düşündüm.Çoktan yapılmış meğerse.Programı deneyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil